A bolt.agroviz.hu sütiket (cookie-kat) használ. A termékek mellet megjelenő áthúzott fogyasztói árak a gyártók által ajánlott, ajánlott fogyasztói árakat (listaárakat) jelölik.

Garancia

6. Jótállás, szavatosság

1.Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Kormány rendeletben foglaltaknak megfelelően, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. (továbbiakban: Ptk.) szerinti fogyasztói szerződés esetén a rendelet értelmében tartós fogyasztási cikknek minősülő termékeinkre 1 év jótállást vállalunk. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási jogokat a termék tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. Amennyiben a gyártó a termékre ettől kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján az Agrovíz Kezelési Kft.-t megillető jogok átszállnak a fogyasztóra.

2.A jótállás mellett a vásárlót megilletik a Ptk-ban rögzített szavatossági jogok is. (ld Ptk. 6:159 §, 6: 168 § )

3.Az eladó szavatossági és jótállási felelősségéről részletesen a következő jogszabályhelyek rendelkeznek:

  • Ptk. szavatosságra vonatkozó rendelkezései (6:159 §- 6:167.§ ; 6:168. §- 6:170. § )
  • Ptk. jótállásra vonatkozó rendelkezései (6:171. §- 6: 173. § )
  • Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. Rendelet.

4.A kellékszavatosságról, a jótállásról és a termékszavatosságról ld részletesen az 1. számú mellékletben foglalt tájékoztatást.

5.A garanciális idő hosszára és tartamára vonatkozóan a konkrét feltételek a jótállási jegyen olvashatóak.

6.Garanciális ügyintézés folyamata

  • Azon termékek esetében, amelyeket a fogyasztó közvetlenül a webáruházunkon keresztül rendelt meg, a fogyasztó a jótállási és szavatossági igényét megküldheti levélben az Agrovíz Kezelési Kft. 2093 Budajenő, Patak utca 2/B. alatti székhelyére, valamint info@agroviz.hu email címre is.
  • A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket az üzemeltetés helyén javítjuk meg. Amennyiben a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el - és visszaszállításról az Agrovíz Kezelési Kft. gondoskodik.
  • Kérjük, hogy az ügyintézés felgyorsítása érdekében a jótállási igény érvényesítésénél szíveskedjen a jótállási jegyet és a számlát a termékhez mellékelni. A szavatossági igények érvényesítésénél kérjük, hogy szíveskedjenek a vásárlását igazoló számlát mellékelni az igényérvényesítéshez.

Garanciális feltételek
HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre a következő garanciális feltételek vonatkoznak:

- A 10-100 ezer forintért megvásárolt termékekre 1 év jótállás .
- A 100-250 ezer forintért megvett termékek esetében 2 év a garancia.
- A 250 ezer forintnál drágább termékek esetében 3 év a jótállási idő.

Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.